X

OTIB maakt gebruik van functionele cookies. Wilt u weten hoe OTIB omgaat met cookies bekijk dan het Privacy statement

Home | Disclaimer | Privacy | Sitemap | Contact

Inleiding

Goed functionerende medewerkers zijn cruciaal voor het succes van het bedrijf. De resultaten van de medewerkers bepalen het resultaat van de organisatie. Het zijn de medewerkers die installaties draaiend houden, oplossingen voor technische problemen vinden en de kwaliteit van de service garanderen. Zij zijn het fundament van de organisatie. 
 
Belangrijk is om regelmatig met medewerkers te evalueren, doelen te stellen en afspraken te maken over ontwikkeling en groei. Om elke dag gemotiveerd aan het werk te gaan, moeten medewerkers weten dat ze bijdragen tot het succes van de organisatie. Medewerkers voelen zich betrokken bij de organisatie als ze begrijpen in welke richting het bedrijf gaat en welke rol zij spelen in het bereiken van haar doelen.
Dat begint met een helder functiebeschrijving en een objectieve functiewaardering.
 
Hierover en over het functioneren, leidinggeven en gedrag van medewerkers leest u in dit deel meer: